Nog twee maanden - Reisverslag uit Soest, Nederland van Frank van Geffen - WaarBenJij.nu Nog twee maanden - Reisverslag uit Soest, Nederland van Frank van Geffen - WaarBenJij.nu

Nog twee maanden

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

16 Mei 2017 | Nederland, Soest

Over twee maanden ga ik op stap, naar Rome dit keer. Na mijn eerdere vaststelling dat ik nooit meer zo lang van Peet weg zou zijn, kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan.

Op 16 juli start ik mijn voetreis naar Rome. Als je me al lezend wil volgen, krijg je iedere keer dat ik iets schrijf een mailtje. Wil je dat niet, laat het me dan even weten via frank@redactief.nl, dan haal ik je van de lijst af.

Tijdens de vorige reis liet ik van tijd tot tijd weten hoe mijn reis verliep. Dat ben ik nu ook weer van plan. Wat me toen zo goed deed, waren de reacties die ik steeds op mijn reisverslagen kreeg. Hartverwarmend!
Ik wens je veel leesplezier!

Hartelijke groet,

Frank

  • 16 Mei 2017 - 19:30

    Rene:

    Hi Frank,
    Ik lees dat je een grote prijs gewonnen hebt.... een voetreis naar Rome!
    Wat een avontuur weer! Leuk! Petra gunt het je vast en zeker, anders had je niet gegaan.
    Wij gaan je avonturen weer met veel plezier volgen.
    Suc6 met de voorbereidingen.
    Groeten van de Tielo's

  • 20 Mei 2017 - 19:52

    Ton Cornelissen:

    Hoi Frank,
    we gaan jouw verhalen met veel interesse volgen. Ik heb gezien dat je al serieus in training bent. Succes toegewenst met de voorbereidingen.
    Paula en Ton

  • 05 Juni 2017 - 19:33

    Janny Van Der Linde:

    Hallo Frank,

    Wat leuk weer zo'n grote reis, is het dan niet veel te heet om te lopen? We gaan je in ieder geval volgen.
    Las afgelopen week een leuke spreuk 'hij die door de deur naar buiten is, heeft al een belangrijk deel van zijn reis afgelegd'. Een anonieme inzender, moest wel gelijk aan jou denken toen ik het las.
    Wens je alvast een goede reis en een behouden thuiskomst.
    Lieve groet, Janny

  • 17 Juli 2017 - 09:51

    Cisca Van Geffen:

    Goeie morgen Frank,
    Omdat we pas eergisteren van je moeder hoorden van jouw voetreis naar Rome reageer ik nu pas. We wensen je veel succes en hopen veel van je te horen.
    Groetjes Cisca van Geffen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Actief sinds 15 Maart 2009
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 21357

Voorgaande reizen:

16 Juli 2017 - 15 Oktober 2017

Op weg naar Rome

22 Maart 2009 - 10 Juli 2009

Franciscus naar Jacobus

Landen bezocht: