Dag Nederland - Reisverslag uit Mont, Frankrijk van Frank van Geffen - WaarBenJij.nu Dag Nederland - Reisverslag uit Mont, Frankrijk van Frank van Geffen - WaarBenJij.nu

Dag Nederland

Blijf op de hoogte en volg Frank

24 Juli 2017 | Frankrijk, Mont

Vanmorgen stak ik ten zuiden van Eijsden de grens over tussen Nederland en België. Nauwelijks herkenbaar, op een beetje onopvallende steen na. Een grensgeval zal ik maar zeggen. Vrijwel meteen is het Franstalig. En heuvelachtig! Colletjes van de derde categorie maar dan zonder versnellingen. Vandaag vielen er wat pittige buien. De laatste zorgde voor oponthoud want ik ben gaan schuilen. Zo was ik iets later dan gepland op mijn logeeradres. Dat vond ik via Couchsurfing. Een heel leuke plek waar een vader en een zoon mij erg hartelijk ontvingen. En voor me kookten met groenten en kruiden uit eigen tuin.
Dat ik hier al ben, is mede te danken aan Dieck, David, Naomi, Marjolein, Nick, Maria, Ad, Henk, Francien, Elly, Jessy en Walter. Geweldig, al die gastvrijheid. De wereld is zo slecht nog niet, zeker op de plekken waar ik sliep.

  • 24 Juli 2017 - 23:34

    Wies:

    Frank, wat een prachtige berichten. Nu buiten Nederland, vanochtend nog een paar oefeningen gedaan? ;-) wij hebben aan je gedacht.
    Ga zo voort en geniet ervan!!
    Groetjes Wies

  • 25 Juli 2017 - 08:49

    Marieke:

    Ja, regen lijkt me erg vervelend. Heb je je regenkapje bij je voor slecht weer en je zakdoek met knopen voor heet? Veel plezier!
    Gr. Marieke.

  • 25 Juli 2017 - 09:34

    Frans Witteveen:

    Hoi Frank, zo te lezen gaat het weer erg goed met je, fijn dat je veel gastvrije slaapplaatsen hebt kunnen vinden. Ik blijf het bijzonder vinden dat ik je uitgeleide heb kunnen doen aan het einde van onze Eng, was een leuk moment. Veel succes de komende etappes, blijf vooral genieten en ik blijf je uiteraard volgen en in gedachte steunen.

    hartelijke groet,

    Frans

  • 25 Juli 2017 - 16:40

    Helen (fitness :

    Dag Frank, ik vind het heel leuk om je verslagen te lezen en ben benieuwd waar je straks weer een bericht vandaan stuurt. Goede voortzetting van je reis en hartelijke groet, Helen.

  • 27 Juli 2017 - 14:45

    Koos:

    Fijn om je mails weer te ontvangen, Frank! Deze keer zullen we minder van je reisweg herkennen, maar dat maakt je verslagen niet minder boeiend. Zet hem op! Groet, Koos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Actief sinds 15 Maart 2009
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 21355

Voorgaande reizen:

16 Juli 2017 - 15 Oktober 2017

Op weg naar Rome

22 Maart 2009 - 10 Juli 2009

Franciscus naar Jacobus

Landen bezocht: